Wiele problemów związanych z awariami i wadliwą pracę komputera, można rozwiązać od ręki, bez konieczności przewożenia sprzętu, wychodzenia z domu lub wizyty u klienta. Z większością awarii możemy poradzić sobie całkowicie online poprzez kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację TeamViewer.
Jeśli masz problem np. z:
Skontaktuj się z nami, udzielimy Ci szybkiej i rzetelnej pomocy.
Wsparcie IT dla firm w Warszawie i całej Polsce obejmuje pomoc we wdrażaniu nowych rozwiązań. Oferuje doradztwo oraz analizę potrzeb w obszarze infrastruktury IT, oprogramowania i sprzętu.
Jeżeli boisz się nieprzewidzianych problemów oraz awarii i chcesz aby Twój sprzęt, system i oprogramowanie działały idealnie, skontaktuj się z nami.
W ramach wsparcia IT świadczymy m.in.:
Helpdesk to pierwsza linia wsparcia IT, składająca się między innymi ze zdalnej pomocy użytkownikom w rozwiązywaniu prostych problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem.
Usługa obejmuje opiekę i wsparcie serwisowe komputerów, serwerów oraz wszystkich urządzeń IT z możliwością zdalnej jak i bezpośredniej naprawy u klienta.
Usługi pomocy technicznej obejmują m.in:
Outsourcing IT to pełna obsługa administracyjna komputerów użytkowników oraz sieci lokalnej.
To POGOTOWIE KOMPUTEROWE, WSPARCIE IT oraz HELPDESK w jednym pakiecie.
W ramach usługi outsourcingu IT zajmujemy się m. in. diagnostyką i rozwiązywaniem problemów IT, aktualizacją oprogramowania i zabezpieczeń, wdrożeniem i utrzymaniem polityki tworzenia kopii zapasowych baz danych, integracją i migracją danych, przydzielaniem i odbieraniem uprawnień wskazanym użytkownikom oraz zapewnieniem bezpieczeństwa danych w firmowych plikach komputerowych, monitoringiem haseł do systemów informatycznych przetwarzających dane.
Ponieważ outsourcing IT to w większości usługa zdalna, oferujemy ją na terenie całej Polski, jak również Europy.
Z naszego doświadczenia możesz skorzystać w ramach wybranego pakietu usług lub usługi rozliczanej godzinowo. W ramach usługi Outsourcingu IT oferujemy trzy rodzaje abonamentu: standardowy, srebrny, złoty.
Kwota usługi uzależniona jest od ilości użytkowników, a cena abonamentu od czasu oczekiwania na reakcję i usunięcia awarii od momentu zgłoszenia problemu. Wybór pomiędzy pakietem abonamentowym, a pakietami godzinowymi, powinien opierać się na indywidualnych potrzebach Państwa firmy.