Doraźna pomoc informatyka - zdalna, telefoniczna lub z dojazdem do siedziby Klienta

Wiele problemów związanych z awariami i wadliwą pracę komputera, można rozwiązać od ręki, bez konieczności przewożenia sprzętu, wychodzenia z domu lub wizyty u klienta. Z większością awarii możemy poradzić sobie całkowicie online poprzez kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację TeamViewer.

Jeśli masz problem np. z:

  • pocztą elektroniczną
  • przeglądarką internetową
  • dostępem do WIFI
  • zainfekowanym komputerem
  • drukowaniem
  • zabezpieczeniem bankowości internetowej
  • przeniesieniem danych z uszkodzonego komputera

Skontaktuj się z nami, udzielimy Ci szybkiej i rzetelnej pomocy.

Wsparcie IT

Wsparcie IT dla firm w Warszawie i całej Polsce obejmuje pomoc we wdrażaniu nowych rozwiązań. Oferuje doradztwo oraz analizę potrzeb w obszarze infrastruktury IT, oprogramowania i sprzętu.

Jeżeli boisz się nieprzewidzianych problemów oraz awarii i chcesz aby Twój sprzęt, system i oprogramowanie działały idealnie, skontaktuj się z nami.

W ramach wsparcia IT świadczymy m.in.:

  • wsparcie w modernizacji aplikacji biurowych
  • doradztwo w zakresie obniżania kosztów usług telekomunikacyjnych
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z systemami operacyjnymi
  • wsparcie w doborze, zakupie, instalacji i eksploatacji sprzętu i oprogramowania IT
  • pomoc i wyjaśnienie zagadnień technicznych dla użytkownika w zrozumiałym języku związanych z obsługą sprzętu, aktualizacjami, konfiguracją oprogramowania i aplikacji na poziomie instalacji
  • doradztwo i zdalne wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów
  • analizę nieprzewidzianych problemów oraz monitorowanie awarii i postępów napraw, wadliwych urządzeń przez ich producentów
  • monitorowanie poprawności działania sieci IT, dostępu do Internetu, bezpieczeństwa sieci i aplikacji,
    monitorowanie realizacji umów przez podwykonawców dostarczających sprzęt i oprogramowanie

Helpdesk

Helpdesk to pierwsza linia wsparcia IT, składająca się między innymi ze zdalnej pomocy użytkownikom w rozwiązywaniu prostych problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem.
Usługa obejmuje opiekę i wsparcie serwisowe komputerów, serwerów oraz wszystkich urządzeń IT z możliwością zdalnej jak i bezpośredniej naprawy u klienta.

Usługi pomocy technicznej obejmują m.in:

  • naprawę błędów konfiguracyjnych
  • pomoc w uzyskaniu i przywracaniu dostępu do danych
  • zarządzanie poświadczeniami
  • przygotowanie i konfiguracje nowego sprzętu
  • naprawę systemu operacyjnego
  • naprawę i konfigurację wszelkiego rodzaju oprogramowania
  • usuwanie problemów sieci LAN i WAN
  • naprawę sprzętu IT
  • rozwiązywanie problemów w urządzeniach peryferyjnych np. drukarkach, skanerach, monitorach, telefonach, urządzeniach mobilnych, stacjach roboczych, sprzętach wideokonferencyjnych i innych
  • zapewnienie zastępczych urządzeń mobilnych, stacjonarnych i peryferyjnych

Outsorcing IT

Outsourcing IT to pełna obsługa administracyjna komputerów użytkowników oraz sieci lokalnej.
To POGOTOWIE KOMPUTEROWE, WSPARCIE IT oraz HELPDESK w jednym pakiecie.

W ramach usługi outsourcingu IT zajmujemy się m. in. diagnostyką i rozwiązywaniem problemów IT, aktualizacją oprogramowania i zabezpieczeń, wdrożeniem i utrzymaniem polityki tworzenia kopii zapasowych baz danych, integracją i migracją danych, przydzielaniem i odbieraniem uprawnień wskazanym użytkownikom oraz zapewnieniem bezpieczeństwa danych w firmowych plikach komputerowych, monitoringiem haseł do systemów informatycznych przetwarzających dane.

Ponieważ outsourcing IT to w większości usługa zdalna, oferujemy ją na terenie całej Polski, jak również Europy.
Z naszego doświadczenia możesz skorzystać w ramach wybranego pakietu usług lub usługi rozliczanej godzinowo. W ramach usługi Outsourcingu IT oferujemy trzy rodzaje abonamentu: standardowy, srebrny, złoty.

Kwota usługi uzależniona jest od ilości użytkowników, a cena abonamentu od czasu oczekiwania na reakcję i usunięcia awarii od momentu zgłoszenia problemu. Wybór pomiędzy pakietem abonamentowym, a pakietami godzinowymi, powinien opierać się na indywidualnych potrzebach Państwa firmy.

 

Eco-Media
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.